wtorek, 25 sierpnia 2015

Rysunkowo #1

Z mojego opisu z boku bloga możecie również się dowiedzieć, że lubię rysować czy malować. Oczywiście jestem samoukiem niektóre rysunki wychodzą mi gorzej niektóre lepiej. Kwestia praktyki, ale wpadłam na pomysł by łączyć to co kocham czyli fotografię z rysunkiem. Co jakiś czas będę wrzucać posty ze zdjęciami z instagrama różnych osób prze zemnie "przerobionych". Możecie w komentarzach udostępniać swoje instagramy może u was jakieś zdjęcie mnie zainspiruje i znajdziecie je na moim blogu. 


instagram: @zatrzymujacczas & MalyOlinek

9 komentarzy:

  1. łooo, masz talent! świetnie to wygląda!
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie zapowiadający się blog :) Obserwuję ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak super ja chce rysunek mnie ! :)
    tutaj insta: https://instagram.com/alllko_

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetnie Ci to wyszło :) Powodzenia w blogowaniu :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne! zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to świetnie wygląda *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, genialnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha dobre :) psiak słodki, dałabym mu buzi w ten soczysty pycholek :D

    OdpowiedzUsuń